Mesures de Seguretat i Condicions Generals durant la desescalada davant la COVID-19.

Tota la informació

Benvolgudes sòcies i benvolguts socis,

Ens adrecem a vosaltres per tal d'informar-vos de les Mesures de Seguretat i Condicions Generals durant la desescalada davant la COVID-19. 

  • L'oficina romandrà tancada per l'accés del públic i s’atendrà als jugadors per la finestra per evitar al màxim el contacte entre els treballadors i els jugadors
  • Les persones podran venir a jugar solament amb prèvia reserva de la pista, hauran de venir canviats amb la roba esportiva des de casa seva i amb el seu propi material necessari per jugar  (raqueta, pilotes, aigua…).
  • Els vestidors estaran tancats i cap jugador es podrà canviar prèviament al partit així com tampoc dutxar-se a les instal·lacions en acabar de jugar.
  • Tot jugador que vulgui fer us de les instal·lacions, prèviament haurà de passar de forma obligatòria per la oficina de recepció, si no es així no podrà entrar a les pistes per jugar.
  • A la oficina de recepció hi haurà gel hidroalcohòlic a disposició dels jugadors i estaran obligats a fer una aplicació d'aquest a les mans abans de jugar.
  • A la oficina de recepció es prendrà la Tª dels jugadors abans de entrar a les pistes, en el cas de que aquesta sigui superior a 37,3 ºC no podrà accedir a les pistes per poder jugar.
  • Es portarà un registre diari i per hores de totes les persones que utilitzin les instal·lacions per poder fer traçabilitat en cas de que sigui necessari.
  • Es responsabilitat dels jugadors mantenir les distàncies de seguretat (2 metres) abans i durant els partits i evitar el contacte físic entre ells, essent els treballadors de recepció els qui vetllaran perquè això es compleixi. En cas contrari, el personal de recepció podrà prendre la decisió de suspendre el partit i fer abandonar la pista als jugadors en qüestió.
  • Es facilitarà l'accés a les pistes per evitar totalment que els jugadors entrin en contacte amb qualsevol objecte i entre ells, per això es deixaran les portes d’entrada a pista sempre obertes per no haver de tocar-les. Els bancs que hi ha en la zona de descans s’ inhabilitaran perquè els jugadors no puguin seure entre diferents jocs i d’aquesta forma evitar al màxim possibles contactes.
  • El canvi de pista entre jocs els jugadors el faran cada un d'ells per un costat de la xarxa diferent.
  • Recomanem als jugadors que en acabar els partits evitin salutacions que impliquin cap mena de contacte físic.
  • Es deixarà un servei per utilitzar en cas d’emergència però prèviament s’haurà de demanar la clau a recepció per tenir el control de quines persones utilitzen el servei.
  • En el cas de veure persones per la zona esportiva propera a les pistes i que no tinguin cap reserva, se’ls indicarà des de recepció que han de abandonar les instal·lacions, en cas de que no obeeixin s’avisarà a la Policia Municipal.
  • En cap cas es deixarà material (raquetes, pales, pilotes...) des de la recepció per la pràctica del joc, tant tennis com pàdel. Solament estarà permesa la venda del material (pilotes, grips, etc) que necessitin els jugadors.
  • Qualsevol venda de material que necessitin els jugadors, el seu pagament es farà solament amb targeta de crèdit per evitar manipular diners i reduir al màxim el risc de contagi dels treballadors del club.
 
 
Encara que la ZEM estarà oberta de 8h a 13h i de 16h a 21h, l'accés a les pistes per poder jugar serà tal com es reflexa en la reserva de pistes i que coincideix amb l'horari de la recepció durant el procés de desescalada, es a dir :
  • 8h:30 fins a les 13h (encara que la reserva acaba a les 13h15m)
  • 16h fins a 21h

 

Si tens qualsevol dubte o desitges més informació posa't en contacte amb nosaltres

Publicat a Notícies